Ostružno u Jičína 18.9. - 20.9.2015

Zobrazení: 931

Předposlední víkend v září směřovaly kroky Rarachu opět za dobrodružstvím. Tentokrát do Ostružna u Jičína. Cesta z Prahy nám rychle utekla, stihli jsme sníst tak akorát svačinky a už jsme byli na místě. Ubytovali jsme se v chatičkách, někdo spal nahoře, někdo dole. Pak jsme si zašli na večeři, zahráli si s míčem a hurá na kutě, krásně se vyspat na další den.

Letní tábor Harry Potter 2.8. - 12.8.2015

Zobrazení: 1235

Jako každým rokem, tak i letos, jsme se vydali na tábor, který se konal v Loutí u Nové Rabyně na téma Harry Potter. Všichni jsme se stali kouzelníky a učedníky velkého Brumbála, abychom bojovali proti zlu a samotnému Voldemortovi.

Hned první den po příjezdu jsme obdrželi dopis s pozvánkou a vydali jsme se do Bradavic, kde nás moudrý klobouk rozřadil do kolejí – Nebelvír, Havraspár, Mrzimor, Zmijozel a Smrtijedi. Vytvořili jsme si vlajky, pokřiky, seznámili se ve družstvech s ostatními kouzelníky a těšili se na to, co se bude po celý turnus dít. Druhý den jsme vařili lektvar, který jsme měli přesně předepsaný, takže chyba nepřicházela v úvahu. Lektvar se povedl, i názvy byly originální. Následně jsme byli proškoleni zkušenými záchranáři základy první pomoci, která nejen pobavila, ale byla i dost poučná.

Ledeč nad Sázavou 26.6. - 28.6.2015

Zobrazení: 861

Poslední víkendová akce tohoto školního roku s Rarachem byla opět super a naprosto vydařená. Vyrazili jsme v pátek odpoledne a jeli jsme vlakem až na místo „určení“. : ) Naše cílová vlaková zastávka se jmenovala Chřenovice – Podhradí. Od vlaku jsme šli jenom chviličku, ale za to to bylo celkem dobrodružné, protože jsme museli přejít přes dost vachrlatý malý mostek spíše lávku. Někdo se bál a „ječel jako siréna“, jiní byli odvážnější. Čekaly na nás krásné velké bungalovy, do kterých se nás vešlo celkem 12. To bylo taky bezva. Užili jsme si tam moc legrace. Na krásném velkém a travnatém pozemku byly také 2 hřiště a krytý bazén.

Delfinárium - Norimberk 18.6.2015

Zobrazení: 969

Jak už název napovídá, vydali jsme se na celodenní výlet do sousedního Německa, konkrétně do města Norimberk. Zde totiž mají krásnou zoologickou zahradu, ke které je připojeno i delfinárium. Odjížděli jsme v 7. 00 hodin od naší školy v Trávníčkově ulici. Bylo nás tolik, že jsme jeli dvěma autobusy. S některými dětmi jeli i rodiče či babičky, dědové, dokonce i tety. : ) Cestou jsme udělali pár krátkých zastávek na občerstvení a toaletu. Každý autobus měl svého průvodce a ti se o nás velmi dobře starali. Po příjezdu do Norimberku jsme ihned zamířili ke zvířátkům.

Chorvatsko - ŽIVOGOŠČE 18.5. - 27.5.2015

Zobrazení: 931

Již po třetí jsme zavítali na naše oblíbené místo v Chorvatsku do Živogošče. Náš „mořský“ pobyt trval 9 dnů, tedy i s cestami. Opět to bylo perfektní, i když počasí bylo, jak se říká, střídavě oblačno. Ale nám to zase tolik nevadilo. Byli jsme na několika výletech, a to ve Splitu v podmořském akváriu, lodí jsme se vydali na ostrov Pelješac a samozřejmě jsme nevynechali ani naší oblíbenou Makarskou. Pěšky jsme šli do vedlejšího městečka Igrane, kde nás tedy zastihl pěkný slejvák. Ale to nám taky nevadilo. Schovali jsme se v jedné z restaurací přímo u moře, kde jsme si dali na zahřátí teplý čajíček.

Víkend v Ratibořicích 17.4. - 19.4.2015

Zobrazení: 1084

Tak máme za sebou další skvělou „víkendovku" v Ratibořicích. Vyjeli jsme vlakem 17. 4. 2015 v 16.00 hodin vlakem, který měl původně jet přímo až do České Skalice, ale jako by České dráhy tušily, že Rarach vyjíždí a připravily pro nás na trati komplikace s přestupy a jízdou autobusem. Nakonec nám ale zajistily vše tak, aby pro nás cesta byla příjemná. Dojeli jsme na místo jen s dvacetiminutovým zpožděním a ještě za světla. : )

Víkendová návštěva Ještědu a Aquaparku v Liberci 6.2. - 8.2.2015

Zobrazení: 843

A máme za sebou další krásný víkendový výlet s Rarášky. Tentokrát jsme ho prožili v Liberci. Pro velký úspěch jsme si tento pobyt zopakovali - byli jsme zde již v loňském roce. Letos jsme byli nejprve na Ještědu, kam jsme vyjeli lanovkou. Je totiž 1012 m. n. m. Tudíž zde mnozí z nás překonali svůj strach z výšek - hlavně na lanovce. : ) Ještěd je hora, na které je známý televizní vysílač. Uvnitř je hotel a také bufet, kde jsme opět rádi utratili pár „kaček". Někdo si koupil jen pár sladkostí, ale někteří z nás i něco na památku. Bylo nádherné slunečné počasí, a o to krásnější byl pohled na okolní zasněženou krajinu.

Mirákulum v Milovicích

Zobrazení: 981

V sobotu 27. 9. 2014 jsme se vydali s našimi rarášky za zábavou a dnem plným skotačení do zábavného rodinného parku Mirakulum v Milovicích. Zaskákali jsme si na obrovských nafukovacích polštářích, ze kterých jsme byli naklepaní jako vepřové řízky, proplétali jsme se ve spletitém bludišti – a díky bohu za vysoké lidičky, kteří tam byli s námi, protože bychom cestu ven hledali ještě dnes J. Nenechali jsme si ujít lanový hrad, který vybízel k prolézání všech skrýší a který se tyčil vysoko nad zemí, a proto se někteří raději dívali ze zdola a jen při pohledu na vysoké věže měli závratě.

Dobrodružství tajuplného hradu Ostrov nad Ohří 14.11. - 16.11.2014

Zobrazení: 862

V pátek 14. listopadu 2014 jsme se s Rarachem a dětmi ze školy i mimo školu, vydali na výlet na Horní hrad, který se nachází v Krušných horách. Ve 14.00 jsme se začali shromažďovat ve škole a zhruba v půl 3 jsme se společně vypravili na Hlavní nádraží. Odtud jsme měli jet asi 3 hodiny vlakem. Měli ...J K naší smůle měl vláček zpoždění a my jsme díky tomu zmeškali přípoj v Ostrově nad Ohří. Ale co teď? Večer, zima, tma a další vlak jede až za 2 hodiny. Máme jít pěšky? No to asi ne, přeci jen je to 16 kilometrů. Naštěstí pan učitel Marek sehnal menší autobus a ten nás odvezl na hrad jménem Hauenštejn neboli Horní hrad. Hurá J, konečně jsme na místě.

3. Letní integrační tábor

Zobrazení: 909

I. Turnus od 26.7. - 2.8.2014 ZÁHADNÝ OSTROV a II. turnus od 4.8. - 11.8.2014 DOBRODRUŽSTVÍ NÁMOŘNÍKŮ

Dlouho očekávaná akce, na kterou bylo díky letošním dvěma turnusům potřeba velké množství příprav a práce, je za námi. Všichni domorodci, námořníci a piráti se domů vraceli zdraví a s úsměvem na tváři.

Prvního turnusu, který se odehrál v duchu ztroskotání na záhadném ostrově, se zúčastnilo 52 dětí, přičemž 37 dětí s postižením a konal se v období 26.7. - 2.8. 2014 v naší oblíbené základně v Loutí u Nové Rabyně. Malí trosečníci byli rozděleni, pod vedením zkušených vedoucích, instruktorů a asistentů, do pěti oddílů a v rámci pobytu společně hledali doposud nepoznaný ostrov a snažili se z ostrova zachránit. Novinkou byl Outdoor oddíl, který byl určen pro starší děti.