Ostružno u Jičína 18.9. - 20.9.2015

Zobrazení: 931

Předposlední víkend v září směřovaly kroky Rarachu opět za dobrodružstvím. Tentokrát do Ostružna u Jičína. Cesta z Prahy nám rychle utekla, stihli jsme sníst tak akorát svačinky a už jsme byli na místě. Ubytovali jsme se v chatičkách, někdo spal nahoře, někdo dole. Pak jsme si zašli na večeři, zahráli si s míčem a hurá na kutě, krásně se vyspat na další den.

Druhý den ráno po snídani jsme se vydali prozkoumat okolí rekreačního areálu. Zastavili jsme se u obrovské trampolíny, kde jsme se pořádně vyřádili. Bylo tam i koupaliště, ve kterém se někteří odvážlivci odpoledne smočili, to už krásně svítilo sluníčko. Postavili jsme taky pár bábovek z vyhřátého písku a odpočívali na sluníčku. Později odpoledne jsme se vydali na výlet do lesa. Cílem bylo najít skalnaté městečko. To se nám nakonec podařilo a cestou jsme dokonce narazili i na pár hub J Na místě potom každý z nás postavil domeček pro skřítky, aby se měli večer kam schovat. Nejlepší domečky byly po zásluze odměněny. Po večeři jsme připravili táborák. Opekli jsme buřty, ohřáli se u ohníčku, a kdo chtěl, tak si i zazpíval. Poté už nás čekala jen postel a sladký spánek.

V neděli ráno jsme si zahráli venku pár her, například „na slepou bábu“. Pomalu jsme si taky balili věci domů. Odpoledne jsme šli na delší procházku, cestou jsme viděli malá prasátka. Po obědě jsme dobalili, odpočívali. Přijel autobus a my vyrazili směr Praha. Cestou jsme se ještě zastavili v Jičíně, podívat se do galerie na Rumcajse. Celý výlet jsme zakončili zmrzlinou v cukrárně a pokračovali v jízdě domů. Tam už na nás čekali rodiče.

Moc děkujeme všem „raráškům“, malým i velkým, za krásný víkend a těšíme se na další skvělý výlet!